Επιστήμονας προειδοποιεί: Ο «πλανήτης 9» θα καταστρέψει τη Γη αυτό το μήνα!

Τι αποκαλύπτει ο Daniel Whitmire, επιστήμονας του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα...

Άλλη μια θεωρία για το τέλος του κόσμου! Αυτή τη φορά υποστηρίζεται ότι ένας μυστηριώδης πλανήτης πλησιάζει προς τη Γη και αναμένεται να τη χτυπήσει μέσα στο μήνα.

Σύμφωνα με τις έρευνες κορυφαίου επιστημονικού αναλυτή, και όπως μεταδίδει το SkyNews, ο «Planet 9», έτσι όπως αποκαλείται ο νέος πλανήτης, ανακαλύφθηκε στην άκρη του ηλιακού συστήματος τον Ιανουάριο και από τότε έχει προκαλέσει καταστροφική «βροχή» από κομήτες που σπάνε σε κομμάτια και θα χτυπήσουν τη Γη, καταστρέφοντας κάθε ίχνος ζωής.

Με λίγα λόγια, η Γη διατρέχει μεγάλο κίνδυνο, καθώς η κίνηση του ήλιου στέλνει βροχή κομητών προς τον πλανήτη μας, παρόμοια με αυτή που εξαφάνισε τους δεινόσαυρους, προειδοποιεί ο Daniel Whitmire, επιστήμονας του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα.

Επιστήμονας προειδοποιεί: Ο «πλανήτης 9» θα καταστρέψει τη Γη αυτό το μήνα! Επιστήμονας προειδοποιεί: Ο «πλανήτης 9» θα καταστρέψει τη Γη αυτό το μήνα! Reviewed by Sahiel on 4/07/2016 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου...
- Tο Sahiel.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο.
- Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το Sahiel.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

Από το Blogger.