Λέιζερ και συναστρίες: Αστροφυσικοί έχουν βρει ήδη τον τρόπο αντιμετώπισης μιας άβολης κατάστασης με εξωγήινους που θα θέλουν να μας... την πέσουν!

Νομίζετε ότι πρόκειται για σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Ότι δεν θα μας επιτεθούν πότε εξωγήινοι και άρα δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούμε; Έχετε την εντύπωση πως είμαστε εντελώς μόνοι στο σύμπαν και δεν κινδυνεύουμε από κανέναν;

Φανταστείτε δηλαδή το εξής: Προσπαθούμε τόσα χρόνια να βρούμε τρόπο επαφής με άλλους πληθυσμούς στο σύμπαν και τελικά τα καταφέρνουμε, αλλά πρόκειται για εξωγήινους που θέλουν το κακό μας. Τι κάνουμε; Ενεργοποιούμε ένα λέιζερ απίστευτης ισχύος, ίσου με την ενέργεια που παράγουν 10 ανεμογεννήτριες, προς τη σωστή κατεύθυνση στο διάστημα ώστε να μην είμαστε ορατοί σε κανέναν!

Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε πώς θα σωθούμε!

Επιστήμονες βρήκαν πώς θα «κρύψουν» τη Γη, αν μας επιτεθούν... εξωγήινοι! (Βίντεο) Επιστήμονες βρήκαν πώς θα «κρύψουν» τη Γη, αν μας επιτεθούν... εξωγήινοι! (Βίντεο) Reviewed by Sahiel on 12/23/2016 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου...
- Tο Sahiel.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο.
- Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το Sahiel.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

Από το Blogger.