Ανακαλύφθηκαν οκτώ νέοι γαλαξίες σε σχήμα πούρου (Βίντεο)

Η ανακάλυψη γαλαξιών σε σχήμα πούρου ή αδραχτιού είναι σχετικά σπάνια, καθώς μέχρι πριν λίγες ημέρες είχαν ανακαλυφθεί μόλις 12 από αυτούς. Όμως, πλέον ο αριθμός τους ανέβηκε στους 20, καθώς μια ομάδα αστρονόμων με επικεφαλής μια Ελληνίδα του εξωτερικού ανακάλυψαν άλλους οκτώ.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Αθανασία Τάτση, μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Ινστιτούτου Αστρονομίας Μαξ Πλανκ στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής «Astronomy & Astrophysics», την οποία αναμεταδίδει και το Αθηναϊκό πρακτορείο Ειδήσεων.

Η ανακάλυψη ακόμη οκτώ «πούρων», που περιστρέφονται σαν αδράχτια γύρω από τον επιμήκη άξονά τους, δείχνει ότι το εν λόγω είδος γαλαξιών είναι λιγότερο σπάνιος από ό,τι νόμιζαν έως τώρα οι αστρονόμοι. Πάντως, οι περισσότεροι γαλαξίες στο σύμπαν είναι ελλειπτικοί ή σπειροειδείς.

Τα νέα ευρήματα επέτρεψαν στους επιστήμονες να δημιουργήσουν ένα νέο μοντέλο για το πώς πιθανώς δημιουργήθηκαν αυτοί οι ασυνήθιστοι γαλαξίες, μάλλον από μια ειδικού τύπου συγχώνευση δύο σπειροειδών γαλαξιών που προϋπήρχαν.

Πηγη: pronews.gr

Ανακαλύφθηκαν οκτώ νέοι γαλαξίες σε σχήμα πούρου (Βίντεο) Ανακαλύφθηκαν οκτώ νέοι γαλαξίες σε σχήμα πούρου (Βίντεο) Reviewed by Sahiel on 10/28/2017 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου...
- Tο Sahiel.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο.
- Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το Sahiel.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

Από το Blogger.