«Πονοκέφαλος» στους αστρονόμους από πλανήτη 13 φορές σαν τον Δία

Αστρονόμοι ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν έναν τεράστιο νέο πλανήτη, που μάλιστα είναι τόσο μεγάλος που θα μπορούσε στην πραγματικότητα να μη θεωρηθεί και πλανήτης.

Η νέα ανακάλυψη ονομάζεται OGLE-2016-BLG-1190Lb και εκτιμάται ότι είναι περισσότερο από 13 φορές μεγαλύτερος από το μεγαλύτερο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος Δία. Το Ινστιτούτο Αστρονομίας και Διαστήματος της Κορέας ανακοίνωσε την ανακάλυψη σε ένα έγγραφο που δημοσιεύθηκε στο arXiv.org.

Ο μεγάλος πλανήτης, με το ακόμη μεγαλύτερο όνομα, βρίσκεται 22.000 έτη φωτός μακριά, μέσα στον κεντρικό πυρήνα του γαλαξία όπου βρίσκονται τα περισσότερα αστέρια. Λόγω της τεράστιας μάζας του, μπορεί στην πραγματικότητα να είναι ένας καφέ νάνος, επίσης γνωστός ως αποτυχημένο αστέρι. Οι καφέ νάνοι είναι τόσο μεγάλοι που παράγουν θερμότητα, αλλά όχι τόσο μεγάλοι που να μπορούν να διατηρήσουν την πυρηνική σύντηξη που χρησιμοποιούν άλλα αστέρια.

«Δεδομένου ότι η ύπαρξη των καφέ νάνων είναι η υπογραφή ύπαρξης διαφορετικών μηχανισμών σχηματισμού για τα αστέρια και τους πλανήτες, η εξαιρετικά στενή εγγύτητα του OGLE-2016-BLG-1190Lb σε αυτή την έρημο εγείρει το ερώτημα εάν είναι πραγματικά ένας ‘πλανήτης’ (βάσει μηχανισμού σχηματισμού), ανέφεραν οι ερευνητές.

«Πονοκέφαλος» στους αστρονόμους από πλανήτη 13 φορές σαν τον Δία «Πονοκέφαλος» στους αστρονόμους από πλανήτη 13 φορές σαν τον Δία Reviewed by Sahiel on 11/17/2017 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

- Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου...
- Tο Sahiel.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο.
- Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το Sahiel.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

Από το Blogger.