$type=slider$meta=0$snip=0$rm=0$show=home

$type=carousel$cols=3$hide=mobile

Τελικά ο μυστηριώδης αστεροειδής σε σχήμα πούρου είναι… κομήτης!

Τι είναι όμως τελικά αυτό το περίεργο ιπτάμενο αντικείμενο σε σχήμα πούρου που ονομάστηκε «Οουμουαμούα», που στα χαβανέζικα σημαίνει «αγγελιοφόρος»; Σύμφωνα με ερευνητές, είναι ένας… μεταμφιεσμένος κομήτης.

Η αρχική εκτίμηση ήταν ότι επρόκειτο για έναν αστεροειδή, έναν περαστικό «επισκέπτη» από τον διαστρικό χώρο ή από κάποιο άλλο ηλιακό σύστημα, χρώματος βαθυκόκκινου και με μήκος περίπου 400 μέτρα και πλάτος μόνο 40. Το σενάριο του να πρόκειται για κομήτη είχε απορριφθεί, καθώς ο Οουμουαμούα δε φαινόταν να εκπέμπει αέρια και σκόνη όταν πέρασε κοντά από τον ήλιο, όπως συμβαίνει συνήθως όταν ένα παγωμένο ουράνιο σώμα θερμαίνεται. Έτσι, ταξινομήθηκε ως αστεροειδής, και στη συνέχεια επαναπροσδιορίστηκε ως το πρώτο από μία νέα κατηγορία «διαστρικών αντικειμένων».

Όμως τώρα οι επιστήμονες πιστεύουν ότι τελικά ο Οουμουαμούα είναι απλώς ένας καμουφλαρισμενος κομήτης. Μία διεθνής ομάδα ερευνητών αποκαλύπτουν σε άρθρο τους στο Nature το πώς κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα, εξετάζοντας την τροχιά του Οουμουαμούα έως τις αρχές Ιανουαρίου. Αναλύοντας τις παρατηρήσεις τους, διαπίστωσαν ότι η τροχιά αυτή δεν μπορούσε να εξηγηθεί αποκλειστικά από την επιρροή του ήλιου, της Σελήνης, των πλανητών και άλλων μεγάλων σωμάτων στο ηλιακό μας σύστημα. Αντίθετα, ανακάλυψαν μία άλλη μορφή επιτάχυνσης που δε συνδέεται με τις βαρυτικές δυνάμεις. Και κατά τους ίδιους, η πιο πιθανή εξήγηση γι’ αυτό είναι ότι «ο Οουμουαμούα εν μέρει προωθείται από την απώλεια εξατμισμένου νερού και άλλων αερίων, αλλά σε επίπεδα που δεν εντοπίζονται από τα όργανά μας». Δηλαδή, είναι ένας κομήτης που πέρασε κάτω από τα «ραντάρ» μας.

Και πάλι, βέβαια, παραμένουν κάποια ερωτηματικά που αφήνουν ανοιχτά και άλλα ενδεχόμενα, και ίσως τα ερωτηματικά αυτά να παραμείνουν αναπάντητα, καθώς το μυστηριώδες ουράνιο σώμα έχει ήδη απομακρυνθεί από τον ήλιο και βρίσκεται ήδη σε απόσταση από το κέντρο του ηλιακού μας συστήματος ίση με αυτήν όπου βρίσκεται ο Δίας, και στις αρχές του 2019 θα έχει απομακρυνθεί σε απόσταση ίση με αυτήν του Κρόνου.

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,117,ΑΝΤΩΝΗΣ-ΓΡΥΠΑΙΟΣ,103,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,330,ΑΠΟΨΕΙΣ,1150,ΑΡΗΣ,169,ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ,531,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,728,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,108,ΒΑΛΚΑΝΙΑ,170,ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,231,ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ,30,ΔΗΜΗΤΡΗ-ΝΙΚΟΓΛΟΥ,29,ΔΙΑΣΤΗΜΑ,615,ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΕΛΗΝΗ,1,ΔΙΑΦΟΡΑ,1294,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΔΙΕΘΝΗ,4224,ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ,33,ΕΘΝΙΚΑ,1311,ΕΛΛΑΔΑ,2512,ΕΜΒΟΛΙΑ,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,294,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,959,ΕΣΕΙΣ,477,ΗΛΙΟΣ,102,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,212,ΙΣΤΟΡΙΑ,3,ΚΑΙΡΟΣ,27,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,81,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,1923,ΚΥΠΡΟΣ,223,ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΚΟΥΜΑΚΗΣ,57,ΜΙΧΑΛΗ-ΙΓΝΑΤΙΟΥ,2,ΜΥΘΟΙ,147,ΜΥΣΤΗΡΙΑ,601,ΝΑΣΑ,463,ΝΕΑ ΤΑΞΗ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,1,ΝΕΑ-ΤΑΞΗ,581,ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ,4,ΝΙΚΟΣ-ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ,79,ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ,425,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1519,ΟΜΗΡΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,28,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,582,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ,256,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,2,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,1137,ΠΛΑΝΗΤΕΣ,294,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1903,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,144,ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ,3521,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,168,ΣΕΛΗΝΗ,81,ΣΠΥΡΟΣ-ΠΡΙΦΤΗΣ,107,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,1065,ΤΑΞΙΔΙΑ-ΣΤΟ-ΧΡΟΝΟ,44,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,1066,ΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΑΣ,20,ΤΟΥΡΚΙΑ,351,ΥΓΕΙΑ,2108,ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ,78,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,687,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,47,LIFESTYLE,286,UFO,207,VIDEO,2861,
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!: Τελικά ο μυστηριώδης αστεροειδής σε σχήμα πούρου είναι… κομήτης!
Τελικά ο μυστηριώδης αστεροειδής σε σχήμα πούρου είναι… κομήτης!
Φόρτωση όλων των μηνυμάτων Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >>> Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγράφω Με Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ Προβολή όλων ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.... ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σαββάτο Κυρ Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 πριν από ένα λεπτό $$1$$ minutes ago 1 πριν από μία ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Ακολουθούν Follow Το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο IS LOCKED STEP 1: Μοιραστείτε το σε ένα κοινωνικό δίκτυο STEP 2: Κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο κοινωνικό σας δίκτυο Αντιγραφή όλων των κωδικών Επιλέξτε Όλο τον Κώδικα Όλοι οι κωδικοί αντιγράφηκαν στο πρόχειρο σας Δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των κωδικών / κειμένων, πατήστε [CTRL] + [C] (ή CMD + C με Mac) για αντιγραφή