$type=grid$count=3$m=0$sn=0$rm=0$show=home

Άνοια: Τι να τρώτε και σε ποια ποσότητα για να την προλάβετε

Οι ερευνητές του εγκεφάλου έχουν αναπτύξει μια «διατροφή για το μυαλό» που θα μπορούσε να αποτρέψει την απώλεια της μνήμης


Οι ερευνητές του εγκεφάλου έχουν αναπτύξει μια «διατροφή για το μυαλό» που θα μπορούσε να αποτρέψει την απώλεια της μνήμης, και τη δυσκολία εστίασης και κρίσης που ορίζουν την άνοια, συμπεριλαμβανομένης της νόσου Αλτσχάιμερ.



Το Αλτσχάιμερ είναι η πιο κοινή μορφή άνοιας, ενώ πρόσφατες μελέτες εμπλέκουν στην ανάπτυξη της νόσου τη μόλυνση από τον ιό του έρπη και ορισμένα γνωστά βακτήρια.

Οι επιστήμονες εξηγούν πως τα διάφορα ύποπτα μικρόβια κατορθώνουν να φθάσουν έως τον εγκέφαλο όπου παραμένουν σε λανθάνουσα (ανενεργή) κατάσταση έως ότου ενεργοποιηθούν από το γήρας ή κάποια αρρώστια.

Όταν συμβεί αυτό, αρχίζουν να σκοτώνουν τα κύτταρα του εγκεφάλου, προκαλώντας τα βαθμιαίως εξελισσόμενα συμπτώματα της νόσου Αλτσχάιμερ.

Η θεωρία τους πρεσβεύει ακόμα ότι το βήτα-αμυλοειδές, η παθολογική πρωτεΐνη που θεωρείται ως αιτία της νόσου, παράγεται από τον ίδιο τον εγκέφαλο στην προσπάθειά του να καταπολεμήσει τα μικρόβια που σκοτώνουν τα κύτταρά του.

Αν η θεωρία αυτή ευσταθεί, στο μέλλον η ασθένεια ίσως θα μπορεί να αντιμετωπισθεί με κοινά αντιβιοτικά και αντιϊικά φάρμακα, καθώς η έγκαιρη εκρίζωση αυτών των μικροβίων θα είναι σωτήρια για τη μνήμη.

Η διατροφή παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της απώλειας της μνήμης. Η δίαιτα MIND είναι ένα πρόγραμμα διατροφής που στόχο έχει την πρόληψη της άνοιας και της νόσου Αλτσχάιμερ μέσω της κατανάλωσης τροφίμων που κάνουν καλό στο μυαλό.

Οι σχεδιαστές της δίαιτας υποστηρίζουν ότι κάποιος μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο έκπτωσης των νοητικών λειτουργιών ακολουθώντας συνδυασμό της δίαιτας DASH με τη μεσογειακή διατροφή, ακόμα κι αν δεν την ακολουθεί αυστηρά.

Οι ερευνητές του Ιατρικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Rush, διαπίστωσαν ότι η δίαιτα MIND θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης Αλτσχάιμερ κατά 53%. Ακόμη και άτομα τήρησαν μερικώς τη διατροφή μείωσαν τον κίνδυνο εμφάνισης της πάθησης κατά 33%.

Δείτε τι πρέπει να τρώτε και σε ποια ποσότητα σε εβδομαδιαία βάση.

- Ψάρια: Μία φορά την εβδομάδα

- Πουλερικά: Δύο φορές την εβδομάδα

- Φασόλια: Τρεις ή περισσότερες μερίδες την εβδομάδα

- Ξηροί καρποί: Πέντε ή περισσότερες μερίδες την εβδομάδα

- Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Τουλάχιστον έξι μερίδες την εβδομάδα

- Άλλα λαχανικά: Τουλάχιστον μία μερίδα την ημέρα

- Μούρα: Δύο ή περισσότερες μερίδες την εβδομάδα

- Κρασί: Ένα ποτήρι την ημέρα

- Ελαιόλαδο: Χρησιμοποιήστε το ως βασικό μαγειρικό λάδι

onmed.gr



ΣΧΟΛΙΑ

Όνομα

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,119,ΑΝΤΩΝΗΣ-ΓΡΥΠΑΙΟΣ,105,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,389,ΑΠΟΨΕΙΣ,1226,ΑΡΗΣ,173,ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ,543,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,745,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,116,ΒΑΛΚΑΝΙΑ,188,ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,317,ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ,34,ΔΗΜΗΤΡΗ-ΝΙΚΟΓΛΟΥ,30,ΔΙΑΣΤΗΜΑ,633,ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΕΛΗΝΗ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ,1310,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΔΙΕΘΝΗ,4445,ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ,33,ΕΘΝΙΚΑ,1381,ΕΛΛΑΔΑ,2572,ΕΜΒΟΛΙΑ,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,314,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1003,ΕΣΕΙΣ,490,ΗΛΙΟΣ,102,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,241,ΙΣΤΟΡΙΑ,3,ΚΑΙΡΟΣ,56,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,96,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,2084,ΚΥΠΡΟΣ,253,ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΚΟΥΜΑΚΗΣ,58,ΜΙΧΑΛΗ-ΙΓΝΑΤΙΟΥ,2,ΜΥΘΟΙ,150,ΜΥΣΤΗΡΙΑ,610,ΝΑΣΑ,475,ΝΕΑ ΤΑΞΗ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,1,ΝΕΑ-ΤΑΞΗ,600,ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ,8,ΝΙΚΟΣ-ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ,79,ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ,432,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1589,ΟΜΗΡΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,28,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,598,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ,264,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,2,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,1192,ΠΛΑΝΗΤΕΣ,298,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2033,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,152,ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ,3618,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,175,ΣΕΛΗΝΗ,82,ΣΠΥΡΟΣ-ΠΡΙΦΤΗΣ,114,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,1094,ΤΑΞΙΔΙΑ-ΣΤΟ-ΧΡΟΝΟ,47,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,1090,ΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΑΣ,27,ΤΟΥΡΚΙΑ,416,ΥΓΕΙΑ,2167,ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ,81,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,690,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,51,LIFESTYLE,306,UFO,212,VIDEO,2900,
ltr
item
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!: Άνοια: Τι να τρώτε και σε ποια ποσότητα για να την προλάβετε
Άνοια: Τι να τρώτε και σε ποια ποσότητα για να την προλάβετε
Οι ερευνητές του εγκεφάλου έχουν αναπτύξει μια «διατροφή για το μυαλό» που θα μπορούσε να αποτρέψει την απώλεια της μνήμης
https://4.bp.blogspot.com/-ZvuPehuvtOQ/W0kgPady6aI/AAAAAAABrwY/2WKUBdVXa3AXImqXUv9woTzvuB1MprkrgCLcBGAs/s640/anoia-ti-na-trwte-kai-se-poia-posothta.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-ZvuPehuvtOQ/W0kgPady6aI/AAAAAAABrwY/2WKUBdVXa3AXImqXUv9woTzvuB1MprkrgCLcBGAs/s72-c/anoia-ti-na-trwte-kai-se-poia-posothta.jpg
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!
https://www.sahiel.gr/2018/07/anoia-ti-na-trwte-kai-se-poia-posothta.html
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/2018/07/anoia-ti-na-trwte-kai-se-poia-posothta.html
true
6519061846400829948
UTF-8
Φόρτωση όλων των μηνυμάτων Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις ΔΙΑΒΑΣΤΕ [...] Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγράφω Ανάρτηση απο ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ Προβολή όλων ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ... ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σαββάτο Κυρ Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 πριν από ένα λεπτό $$1$$ minutes ago 1 πριν από μία ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Ακολουθούν Follow Το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο IS LOCKED STEP 1: Μοιραστείτε το σε ένα κοινωνικό δίκτυο STEP 2: Κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο κοινωνικό σας δίκτυο Αντιγραφή όλων των κωδικών Επιλέξτε Όλο τον Κώδικα Όλοι οι κωδικοί αντιγράφηκαν στο πρόχειρο σας Δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των κωδικών / κειμένων, πατήστε [CTRL] + [C] (ή CMD + C με Mac) για αντιγραφή Table of Content