$type=slider$meta=0$snip=0$rm=0$show=home

Πώς μπορείτε να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Πώς μπορείτε να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα


Εάν πάσχετε από υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, μπορεί να είναι πιο πιθανό να αναπτύξετε σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως λοιμώξεις, πρόβλημα πήξης του αίματος και πληγές που δεν επουλώνονται.

Τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα μπορεί επίσης να οδηγήσουν σε καταστάσεις όπως ο διαβήτης. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Ένας εύκολος τρόπος είναι να μείνετε σε φόρμα και υγιείς. Η τακτική άσκηση δεν βοηθά μόνο να χαμηλώσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, αλλά και στην καταπολέμηση των λοιμώξεων. Μένοντας ενεργοί και με τακτική άσκηση βελτιώνετε και τα θέματα της αρτηριακής πίεσης. Η άσκηση βοηθά επίσης στον έλεγχο του βάρους του σώματος και ρυθμίζει τα επίπεδα χοληστερόλης.

Αυτή η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι μια εξαντλητική προπόνηση. Τριάντα λεπτά άσκησης την ημέρα, ακόμα και περπάτημα, θα βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Κάθε επιπλέον άσκηση, συμπεριλαμβανομένης και της άσκησης σε ένα γυμναστήριο, θα πρέπει να συζητηθεί με έναν γιατρό πρώτα, εάν έχετε μη φυσιολογικά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Διαβάστε επίσης: Σεξ: «Αντίδοτο» στη δύσκολη πραγματικότητα το «εύκολο» κρεβάτι

Το φαγητό που τρώτε παίζει επίσης ρόλο. Χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη τρόφιμα που πέπτονται πιο αργά από τον οργανισμό είναι μια καλύτερη επιλογή. Οι τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη εισέρχονται στην κυκλοφορία του αίματος εύκολα και γρήγορα, αναγκάζοντας το πάγκρεας να εργαστεί σκληρότερα για να παράγει ινσουλίνη.

Τα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη τρόφιμα που μπορούν να βοηθήσουν να πέσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, περιλαμβάνουν φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες, πλιγούρι βρώμης, φιστίκια, φασόλια και αρακά. Υψηλού γλυκαιμικού δείκτη τροφές είναι οι πατάτες, το ρύζι και το λευκό ψωμί. Η έρευνα έχει δείξει ότι οι πατάτες και το λευκό ψωμί μετατρέπονται εξαιρετικά γρήγορα από το σώμα σε γλυκόζη. Στην πραγματικότητα, αυτές μετατρέπονται πιο γρήγορα από ό,τι οι καραμέλες.

Πρέπει πάντα να αποφεύγετε το fast food. Η περιεκτικότητα σε λίπος και ζάχαρη στα περισσότερα fast foods είναι εξαιρετικά υψηλή. Πάντα να ψάχνετε για μια πιο υγιεινή επιλογή. Μεγάλο μέρος της συσκευασίας των τροφίμων περιέχει πληροφορίες για την περιεκτικότητα ζάχαρης του τροφίμου. Τα περισσότερα εστιατόρια και καταστήματα, ακόμη και fast food έχουν ειδικές διαιτητικές επιλογές, όπως σαλάτες ή πιάτα με ψάρι.

Η κατανάλωση άφθονης ποσότητας νερού είναι ένας άλλος τρόπος για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Πίνοντας τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα, θα καθαρίσετε τις βλαβερές τοξίνες από το σώμα, θα το βοηθήσετε να χάσει βάρος και θα κρατήσετε το δέρμα σας υγιές. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι ορισμένα βότανα μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, εξίσου αποτελεσματικά. To ginseng μετά από τα γεύματα έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να ρυθμίσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Άλλα χρήσιμες βότανα περιλαμβάνουν την κανέλα σε σκόνη και το εκχύλισμα γλυκόριζας.

medinova.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Loading...
Όνομα

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,117,ΑΝΤΩΝΗΣ-ΓΡΥΠΑΙΟΣ,103,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,333,ΑΠΟΨΕΙΣ,1150,ΑΡΗΣ,169,ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ,531,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,730,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,108,ΒΑΛΚΑΝΙΑ,171,ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,235,ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ,30,ΔΗΜΗΤΡΗ-ΝΙΚΟΓΛΟΥ,29,ΔΙΑΣΤΗΜΑ,616,ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΕΛΗΝΗ,1,ΔΙΑΦΟΡΑ,1295,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΔΙΕΘΝΗ,4233,ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ,33,ΕΘΝΙΚΑ,1313,ΕΛΛΑΔΑ,2512,ΕΜΒΟΛΙΑ,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,296,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,961,ΕΣΕΙΣ,477,ΗΛΙΟΣ,102,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,212,ΙΣΤΟΡΙΑ,3,ΚΑΙΡΟΣ,28,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,81,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,1927,ΚΥΠΡΟΣ,224,ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΚΟΥΜΑΚΗΣ,58,ΜΙΧΑΛΗ-ΙΓΝΑΤΙΟΥ,2,ΜΥΘΟΙ,147,ΜΥΣΤΗΡΙΑ,602,ΝΑΣΑ,463,ΝΕΑ ΤΑΞΗ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,1,ΝΕΑ-ΤΑΞΗ,582,ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ,4,ΝΙΚΟΣ-ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ,79,ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ,426,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1520,ΟΜΗΡΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,28,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,582,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ,256,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,2,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,1138,ΠΛΑΝΗΤΕΣ,294,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1906,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,144,ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ,3525,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,168,ΣΕΛΗΝΗ,81,ΣΠΥΡΟΣ-ΠΡΙΦΤΗΣ,107,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,1066,ΤΑΞΙΔΙΑ-ΣΤΟ-ΧΡΟΝΟ,44,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,1066,ΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΑΣ,20,ΤΟΥΡΚΙΑ,352,ΥΓΕΙΑ,2109,ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ,78,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,688,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,47,LIFESTYLE,286,UFO,207,VIDEO,2867,
ltr
item
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!: Πώς μπορείτε να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα
Πώς μπορείτε να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα
Πώς μπορείτε να μειώσετε τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα
https://2.bp.blogspot.com/-mrrhvcQF2z8/W_hi6YwkXFI/AAAAAAABvZc/Ded4ejTW_fcnHPFno4_CgaGNuorzkz28wCLcBGAs/s640/pos-tha-meiosete-ta-ypsila-epipeda-sakharou-sto-aima.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-mrrhvcQF2z8/W_hi6YwkXFI/AAAAAAABvZc/Ded4ejTW_fcnHPFno4_CgaGNuorzkz28wCLcBGAs/s72-c/pos-tha-meiosete-ta-ypsila-epipeda-sakharou-sto-aima.jpg
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!
https://www.sahiel.gr/2018/11/pos-tha-meiosete-ta-ypsila-epipeda-sakharou-sto-aima.html
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/2018/11/pos-tha-meiosete-ta-ypsila-epipeda-sakharou-sto-aima.html
true
6519061846400829948
UTF-8
Φόρτωση όλων των μηνυμάτων Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >>> Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγράφω Με Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ Προβολή όλων ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.... ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σαββάτο Κυρ Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 πριν από ένα λεπτό $$1$$ minutes ago 1 πριν από μία ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Ακολουθούν Follow Το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο IS LOCKED STEP 1: Μοιραστείτε το σε ένα κοινωνικό δίκτυο STEP 2: Κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο κοινωνικό σας δίκτυο Αντιγραφή όλων των κωδικών Επιλέξτε Όλο τον Κώδικα Όλοι οι κωδικοί αντιγράφηκαν στο πρόχειρο σας Δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των κωδικών / κειμένων, πατήστε [CTRL] + [C] (ή CMD + C με Mac) για αντιγραφή