$type=slider$meta=0$snip=0$rm=0$show=home

Αστρονόμοι εντόπισαν μυστηριώδη, εξαιρετικά σύντομες επαναλαμβανόμενες εκλάμψεις ενέργειας προερχόμενες από το βαθύ διάστημα για δεύτερη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας και σύμφωνα με τον Guardian ορισμένοι εμπειρογνώμονες δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να είναι σημάδι προηγμένης εξωγήινης ζωής.

Η προέλευση των γρήγορων εκλάμψεων ραδιοκυμάτων (Fast Radio Bursts - FRBs), οι οποίες διαρκούν χιλιοστά του δευτερολέπτου, είναι άγνωστη, αλλά οι περισσότεροι επιστήμονες συμφωνούν ότι παράγονται από ισχυρά αστροφυσικά φαινόμενα που συνέβησαν 2,5 δισεκατομμύρια έτη φωτός εκτός του γαλαξία μας, είτε μαύρες τρύπες, είτε υπερ-πυκνά αστέρια νετρονίων που συνενώνονται.

Ορισμένοι, όμως, όπως ο καθηγητής Avi Loeb, από το κέντρο αστροφυσικής του Χάρβαρντ-Σμινσόνιαν, ανέφεραν πιο "περίεργες" θεωρίες, υποστηρίζοντας ότι ενδεχομένως να αποτελούν σημάδι εξαιρετικά προηγμένης εξωγήινης τεχνολογίας.

Η νέα ανακάλυψη, που έγινε από μια καναδική ομάδα αστρονόμων που αναζητούσε FRBs, δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature μετά από μια περίοδο τριών εβδομάδων το περασμένο καλοκαίρι, κατά την οποία η ομάδα ανίχνευσε 13 τέτοιες επαναλαμβανόμενες εκλάμψεις χρησιμοποιώντας ένα νέο είδος ραδιοτηλεσκοπίου, το νέο - από τέσσερις ημικυλινδρικές κεραίες μήκους 100 μέτρων η κάθε μία- καναδικό CHIME (Canadian Hydrogen Intensity Mapping Experiment) στην κοιλάδα Οκανάγκαν της Βρετανικής Κολομβίας.

Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, έχουν ανιχνευθεί πάνω από 60 FRB (η πρώτη παρατήρησή τους έγινε το 2007), αλλά επαναλαμβανόμενες από την ίδια πηγή μόνο άλλη μια φορά, το 2012, από το μεγάλο ραδιοτηλεσκόπιο Αρεσίμπο στο Πουέρτο Ρίκο. Όπως είπαν οι αστρονόμοι, η ανακάλυψη μιας δεύτερης επαναλαμβανόμενης FRB δείχνει ότι το φαινόμενο δεν είναι τελικά τόσο σπάνιο στο σύμπαν, συνεπώς και άλλες τέτοιες εκλάμψεις ραδιοκυμάτων πιθανώς θα ανιχνευθούν στο μέλλον.

"Μέχρι τώρα, υπήρχε μόνο ένα γνωστό επαναλαμβανόμενο FRB", δήλωσε ένας αστροφυσικός στο ραδιοτηλεσκόπιο Chime, ο Dr Ingrid Stairs, από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας. "Γνωρίζοντας ότι υπάρχει κι άλλο, υποδηλώνεται ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν περισσότερα. Και με περισσότερους αναμεταδότες και περισσότερες πηγές διαθέσιμες για μελέτη, ίσως μπορέσουμε να κατανοήσουμε αυτά τα κοσμικά παζλ - από πού προέρχονται και τι τα προκαλεί".

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,117,ΑΝΤΩΝΗΣ-ΓΡΥΠΑΙΟΣ,103,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,333,ΑΠΟΨΕΙΣ,1150,ΑΡΗΣ,169,ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ,531,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,730,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,108,ΒΑΛΚΑΝΙΑ,171,ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,235,ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ,30,ΔΗΜΗΤΡΗ-ΝΙΚΟΓΛΟΥ,29,ΔΙΑΣΤΗΜΑ,616,ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΕΛΗΝΗ,1,ΔΙΑΦΟΡΑ,1295,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΔΙΕΘΝΗ,4233,ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ,33,ΕΘΝΙΚΑ,1313,ΕΛΛΑΔΑ,2512,ΕΜΒΟΛΙΑ,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,296,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,961,ΕΣΕΙΣ,477,ΗΛΙΟΣ,102,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,212,ΙΣΤΟΡΙΑ,3,ΚΑΙΡΟΣ,28,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,81,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,1927,ΚΥΠΡΟΣ,225,ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΚΟΥΜΑΚΗΣ,58,ΜΙΧΑΛΗ-ΙΓΝΑΤΙΟΥ,2,ΜΥΘΟΙ,147,ΜΥΣΤΗΡΙΑ,602,ΝΑΣΑ,463,ΝΕΑ ΤΑΞΗ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,1,ΝΕΑ-ΤΑΞΗ,582,ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ,4,ΝΙΚΟΣ-ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ,79,ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ,426,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1520,ΟΜΗΡΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,28,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,582,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ,256,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,2,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,1138,ΠΛΑΝΗΤΕΣ,294,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1906,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,144,ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ,3525,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,168,ΣΕΛΗΝΗ,81,ΣΠΥΡΟΣ-ΠΡΙΦΤΗΣ,107,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,1066,ΤΑΞΙΔΙΑ-ΣΤΟ-ΧΡΟΝΟ,44,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,1066,ΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΑΣ,20,ΤΟΥΡΚΙΑ,352,ΥΓΕΙΑ,2109,ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ,78,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,688,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,47,LIFESTYLE,286,UFO,207,VIDEO,2867,
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!: Αστρονόμοι εντόπισαν επαναλαμβανόμενα μυστηριώδη ραδιοκύματα εξωγαλαξιακής προέλευσης !!!
Φόρτωση όλων των μηνυμάτων Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >>> Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγράφω Με Αρχική ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ Προβολή όλων ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.... ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΑΡΧΕΙΟ SEARCH ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σαββάτο Κυρ Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 πριν από ένα λεπτό $$1$$ minutes ago 1 πριν από μία ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Ακολουθούν Follow Το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο IS LOCKED STEP 1: Μοιραστείτε το σε ένα κοινωνικό δίκτυο STEP 2: Κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο κοινωνικό σας δίκτυο Αντιγραφή όλων των κωδικών Επιλέξτε Όλο τον Κώδικα Όλοι οι κωδικοί αντιγράφηκαν στο πρόχειρο σας Δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των κωδικών / κειμένων, πατήστε [CTRL] + [C] (ή CMD + C με Mac) για αντιγραφή