Επιμέλεια - Μετάφραση: Ομάδα Ορφέας

Ως ορατό φάσμα χαρακτηρίζεται το τμήμα εκείνο της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας που μπορεί να αντιληφθεί ο άνθρωπος με το αισθητήριο της όρασης. Το φάσμα αυτό εκτείνεται σε ακτινοβολίες με μήκος κύματος από 4000 Å (400 nm) μέχρι περίπου 7000 Å (700 nm).

Οι συχνότητες με μήκος κύματος κάτω από 4000 Å αποτελούν την υπεριώδη ακτινοβολία (Ultra Violet ή UV), ενώ οι συχνότητες με μήκος κύματος πάνω από τα 7000 Å αποτελούν την υπέρυθρη ακτινοβολία (Infrared).

Ο Daniel Nemes άρχισε να ενδιαφέρεται για την αστρονομία στα 14 του χρόνια. Σήμερα, είναι εφευρέτης και επιστήμονας από την Ισπανία που κατοικεί στην Κολομβία. Ο Nemes ανέπτυξε ένα όργανο που πιστεύει ότι μπορεί να συλλάβει εικόνες αλλοδιαστατικών οντοτήτων. Ο ίδιος ονομάζει την μέθοδο που χρησιμοποιεί «Energivision».

Η μέθοδος που ανέπτυξε χρησιμοποιείται για τη λήψη εικόνων αλλοδιαστατικών οντοτήτων χρησιμοποιώντας ειδικούς φακούς συνδυασμένους με φυσικό ηλιακό φως. Ο Nemes πιστεύει ότι η μέθοδος αυτή είναι πολύ πιο αποτελεσματική από την απλή χρήση υπέρυθρου και υπεριώδους φωτός.

Το ενδιαφέρον του Nemes για την τεχνολογία κορυφώθηκε αφού διάβασε ένα άρθρο σε ένα περιοδικό που επικεντρώθηκε στη σκοτεινή ύλη του σύμπαντος. Η ιδέα του να δημιουργήσει την τεχνολογία, μέσω οπτικών πειραμάτων και μαθηματικών υπολογισμών, του επιτρέπει να φωτογραφίζει αλλοδιαστατικές οντότητες.

Ο Nemes εξηγεί ότι η εικόνα αποκαλύπτει οντότητες από άλλες διαστάσεις. Σύμφωνα με την θεωρία του πολλαπλές διαστάσεις καταλαμβάνουν τον ίδιο χώρο, άλλωστε η κβαντική φυσική σήμερα αποδέχεται τις εναλλακτικές πραγματικότητες, δηλαδή τις άπειρες δυνατές εκδοχές τις δική μας πραγματικότητας.

Το σύμπαν, η ίδια η ζωή, είναι πολύ πιο πολύπλοκη από όσο μπορούμε να φανταστούμε. Κάθε διάσταση έχει την δική της πραγματικότητα και διαφορετική εκδοχή της δικής μας πραγματικότητας.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι »σοφοί» της Silicon Valley υποστηρίζουν ότι κατά 99.9% ζούμε σε κάποια προσομοίωση, μια εικονική πραγματικότητα, ένα κλειστό υπολογιστικό σύστημα(matrix).

Οι διαφορετικές πραγματικότητες(διαστάσεις) έχουν διαφορετική δόνηση και συχνότητα από την δική μας και γι ‘αυτό δεν μπορούμε να τις δούμε, είναι δηλαδή πέρα από το ορατό φάσμα του ανθρώπου. Εκεί θα μπορούσαν να κατοικούν όντα διαφορετικής βιολογίας από εμάς.

Ο Nemes ισχυρίζεται ότι τα μέσα ενημέρωσης και ο επιστημονικός κόσμος απέρριψε την εφεύρεσή του. Έχει προσπαθήσει επανειλημμένα να φέρει το «Energivision» στην προσοχή της επιστημονικής κοινότητας αλλά χωρίς επιτυχία.

Πολλές λεπτομέρειες για την τεχνολογία που χρησιμοποιεί και ειδικά την μεθοδολογία δεν έχει δημοσιεύσει, γιατί όπως υποστηρίζει φοβάται ότι η Nasa ή κάποια σκιώδης οργάνωση θα του κλέψει την τεχνολογία. Από το 2015, ο Nemes έχει δημοσιεύσει πάνω από 1000 φωτογραφίες στην σελίδα του στο facebook, που όπως ισχυρίζεται απεικονίζουν όντα από άλλες διαστάσεις.

Σήμερα, στη σελίδα υπάρχουν περισσότεροι από 112.000 οπαδοί. Η κρίση όπως πάντα δική σας…