$type=grid$count=3$m=0$sn=0$rm=0$show=home

Ο «κανίβαλος» Γαλαξίας της Ανδρομέδας έρχεται να μας καταβροχθίσει

Ο γαλαξίας της Ανδρομέδας είχε ένα μάλλον βίαιο παρελθόν «καταβροχθίζοντας» αρκετούς μικρότερους γαλαξίες στο πέρας των προηγούμενων δι.

Ο γαλαξίας της Ανδρομέδας είχε ένα μάλλον βίαιο παρελθόν «καταβροχθίζοντας» αρκετούς μικρότερους γαλαξίες στο πέρας των προηγούμενων δισ. ετών.

Σύμφωνα, όμως, με την πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature, και ο δικός μας γαλαξίας, ο Milky Way, ίσως βρεθεί στο διάβα του αχόρταγου γαλαξία της Ανδρομέδας και καταβροχθιστεί!

Ωστόσο, μην ανησυχείτε αν γίνουμε «γεύμα» του «κανίβαλου» γείτονα, αυτό δεν αναμένεται να γίνει για τα επόμενα 4 με 5 δισ. χρόνια από σήμερα.

Ειδικότερα, οι αστρονόμοι έχουν ανακαλύψει στοιχεία που υποδεικνύουν ότι ο διπλανός στον γαλαξία μας γαλαξίας της Ανδρομέδας έχει ήδη ενσωματώσει αρκετούς γαλαξίες.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα του δρ. Ντούγκαλ Μάκεϊ από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Αυστραλίας, αυτό το «κανιβαλιστικό όργιο» της Ανδρομέδας έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου 10 δισ. χρόνια κι ενώ ακόμη βρισκόταν στο στάδιο του σχηματισμού της.

«Γνωρίζουμε ότι γαλαξίες όπως της Ανδρομέδας και του δικού μας Milky Way είναι ενσωματωμένοι σε έναν αστρονομικό σχηματισμό που καλείται ο "Κοσμικός Ιστός". Μοιάζει με σπογγώδη σχηματισμό γαλαξιών και αστρικής ύλης. Και όπως συμβαίνει με τον ιστό μιας αράχνης, ουράνια σώματα πέφτουν στον γαλαξία μας απ' αυτόν τον ιστό. Υπάρχει ένα μεγάλο "φαγοπότι" από τη μία κατεύθυνση κι άλλο ένα από την άλλη κατεύθυνση», τόνισε στο ABC ο καθηγητής Γκέραιντ Λιούις από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϋ, που επίσης συμμετείχε στην έρευνα.

Τα ευρήματα της εν λόγω μελέτης φαίνεται να έχουν ενθουσιάσει τους αστρονόμους, καθώς δίνουν την ευκαιρία για μια ματιά στην ιστορία του γαλαξία μας, ο οποίος είναι εξαιρετικά παρόμοιος της Ανδρομέδας.

Ωστόσο, τα «διατροφικά» καπρίτσια του γαλαξία της Ανδρομέδας ίσως τελικά αποτελέσουν δυσάρεστα νέα για μας. Ο δικός μας γαλαξίας βρίσκεται σε πορεία σύγκρουσης με αυτόν της Ανδρομέδας, σύγκρουσης που αναμένεται να συντελεστεί τα επόμενα 4 με 5 δισεκατομμύρια χρόνια.

«Αυτό που ξέρουμε για την Ανδρομέδα είναι ότι έχει πάνω κάτω το μέγεθος του δικού μας γαλαξία, τόσο σε επίπεδα αποστάσεων όσο και μάζας», ανέφερε ο δρ Μακέι, με τους επιστήμονες να μην είναι ακόμη σίγουροι όσον αφορά ποιος γαλαξίας θα καταβροχθίσει ποιον.

Το κυρίαρχο σενάριο προς το παρόν είναι ότι από αυτή τη μονομαχία και οι δυο γαλαξίες θα βγουν χαμένοι. Οι παρόμοιες βαρυτικές δυνάμεις των δύο παρόμοιων γαλαξιών αναμένεται να τους κομματιάσουν και να δημιουργήσουν έναν καινούριο, αρκετά μεγαλύτερο γαλαξία.

«Είναι πιθανό ότι ο Ήλιος θα βγει εκτός τροχιάς στον συγχωνευμένο γαλαξία Ανδρομέδας και Milky Way και να βρεθεί στο διαγαλαξιακό διάστημα ή το κοντικό πέρασμα ενός άστρου ίσως αλλάξει την τροχιά της Γης, με αποτέλεσμα να μη μπορεί πλέον να συντηρήσει τη ζωή», εξήγησε ο Μακέι.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: sputniknews.gr

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,119,ΑΝΤΩΝΗΣ-ΓΡΥΠΑΙΟΣ,107,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,404,ΑΠΟΨΕΙΣ,1252,ΑΡΗΣ,173,ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ,547,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,746,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,124,ΒΑΛΚΑΝΙΑ,191,ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,338,ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ,35,ΔΗΜΗΤΡΗ-ΝΙΚΟΓΛΟΥ,31,ΔΙΑΣΤΗΜΑ,636,ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΕΛΗΝΗ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ,1310,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΔΙΕΘΝΗ,4496,ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ,33,ΕΘΝΙΚΑ,1408,ΕΛΛΑΔΑ,2595,ΕΜΒΟΛΙΑ,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,316,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1011,ΕΣΕΙΣ,493,ΗΛΙΟΣ,103,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,253,ΙΣΤΟΡΙΑ,3,ΚΑΙΡΟΣ,68,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,99,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,2127,ΚΥΠΡΟΣ,256,ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΚΟΥΜΑΚΗΣ,58,ΜΙΧΑΛΗ-ΙΓΝΑΤΙΟΥ,2,ΜΥΘΟΙ,150,ΜΥΣΤΗΡΙΑ,613,ΝΑΣΑ,478,ΝΕΑ ΤΑΞΗ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,1,ΝΕΑ-ΤΑΞΗ,608,ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ,8,ΝΙΚΟΣ-ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ,79,ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ,434,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1612,ΟΜΗΡΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,28,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,604,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ,266,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,2,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,1199,ΠΛΑΝΗΤΕΣ,298,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2056,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,154,ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ,3677,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,176,ΣΕΛΗΝΗ,82,ΣΠΥΡΟΣ-ΠΡΙΦΤΗΣ,121,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,1103,ΤΑΞΙΔΙΑ-ΣΤΟ-ΧΡΟΝΟ,48,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,1098,ΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΑΣ,27,ΤΟΥΡΚΙΑ,426,ΥΓΕΙΑ,2179,ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ,84,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,691,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,52,LIFESTYLE,309,UFO,212,VIDEO,2912,
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!: Ο «κανίβαλος» Γαλαξίας της Ανδρομέδας έρχεται να μας καταβροχθίσει