$type=sticky$rm=0$va=0$count=4$va=0$show=home$hide=mobile

Πρακτικές συμβουλές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος

Πρακτικές συμβουλές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού μας συστήματος, μέσα σε αυτές τις νέες, πρωτόγνωρες για τη δημόσια υγεία συνθήκες που


Πρακτικές συμβουλές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού μας συστήματος, μέσα σε αυτές τις νέες, πρωτόγνωρες για τη δημόσια υγεία συνθήκες που βιώνει ο πλανήτης, δίνει η διατροφολόγος - διαιτολόγος, καθηγήτρια του τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Μαρία Χασαπίδου, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM». Οι εφαρμόσιμες ορθές πολιτικές διατροφής, που μπορούν να οδηγήσουν σε ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα, έχουν έναν ακόμη πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή του μέσου πολίτη, αφού «όλες οι αρχές της σωστής διατροφής λειτουργούν και για τις ημέρες αυτές», λέει η κ. Χασαπίδου.

«Είναι σίγουρο πως και γενικότερα αλλά και ειδικότερα αυτή την περίοδο δεν πρέπει να υπάρχουν ελλείψεις στη διατροφή μας· η σωστή διατροφή είναι η αρχή! Δεν πρέπει να μας λείπει κανένα θρεπτικό συστατικό, όλα στον οργανισμό έχουν τον ρόλο τους, όλα λειτουργούν για ένα υγιές ανοσοποιητικό», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Τα κύρια στοιχεία που πρέπει να λαμβάνει ο οργανισμός μας

«Κάποια πράγματα θα πρέπει να τα προσέξουμε διαφορετικά, ανάμεσα τους είναι ο σίδηρος, όπως και γενικότερα τα περίφημα αντιοξειδωτικά, για τα οποία γίνεται λόγος το τελευταίο διάστημα, με κορυφαία τη βιταμίνη C, η οποία και βοηθάει πραγματικά στην παραγωγή των λευκών αιμοσφαιρίων, που βοηθούν στην μεταφορά του οξυγόνου», σημειώνει η κ. Χασαπίδου, επισημαίνοντας πως η πρόσληψη των παραπάνω στοιχείων λειτουργεί θετικά στην παραγωγή αντισωμάτων.

Την ίδια ώρα, ο ανθρώπινος οργανισμός πρέπει, σύμφωνα με την επιστήμονα, «να προσλαμβάνει λοιπά θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνες και βιταμίνες, όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη C, ο ψευδάργυρος, οι βιταμίνες Ε και D», αλλά και το επονομαζόμενο σελήνιο.

Τι προσθέτουμε και τι αφαιρούμε από το τραπέζι μας αυτή την περίοδο

«Φρούτα, λαχανικά και ζωή με τον κανόνα των πέντε μερίδων της ημέρας, κάτι που σημαίνει τουλάχιστον τρία φρούτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Αυτή την εποχή μιλάμε για το πορτοκάλι, το μανταρίνι, το ακτινίδιο, το ρόδι, το λεμόνι, ακόμη και μέσα στα φαγητά, όπως παράλληλα περισσότερα λαχανικά από τα οποία προτιμάμε τα πράσινα αλλά και το μπρόκολο, το κουνουπίδι από τα εποχιακά, αλλά και το σπανάκι, τα χόρτα ή ακόμη και το σκόρδο και το κρεμμύδι μέσα σε ένα πιάτο». Αυτές είναι οι τροφές που, σύμφωνα με την κ. Χασαπίδου, πρέπει να προστεθούν στο ελληνικό τραπέζι για να λειτουργεί με ενισχυτικά στοιχεία το ανοσοποιητικό μας σύστημα, δίχως όμως να είναι τα μοναδικά διατροφικά «όπλα», που θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας προς επιλογή.

«Το σκόρδο είναι πλούσιο σε λυσίνη ((L-lysine)ενώ το κρεμμύδι έχει αντιβακτηριακή και αντιϊκή δράση», εξηγεί η κ. Χασαπίδου, επισημαίνοντας πως στο φαγητό μας καλό είναι να προστεθούν και άφθονα μυρωδικά που είναι πάρα πλούσια σε βιταμίνη C.

Υγιές δέρμα σημαίνει πρώτη γραμμή άμυνας

Σημαντική, σύμφωνα με την κ. Χασαπίδου, είναι η « πρόσληψη τροφίμων που είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, όπως π.χ το καρότο ή η γλυκοπατάτα». Κι αυτό επειδή, όπως εξηγεί, η συγκεκριμένη βιταμίνη συνδέεται «με τη λειτουργία του επιθηλίου, συνεπώς αφορά ένα υγιές δέρμα, που είναι και η πρώτη γραμμή άμυνάς μας».

Η καθηγήτρια του τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος ανέφερε επεξηγηματικά και τη σημασία της πρόσληψης ψευδαργύρου, μέσω των ωμών ξηρών καρπών, ενώ έσπευσε να τονίσει και τη σημασία του σεληνίου, που περιέχουν «τα ψάρια, τα θαλασσινά που παράγουν κυτοκίνες που είναι σημαντικές για την άμυνα του οργανισμού και έχουν και αντιφλεγμονώδη δράση, κάτι που αφορά και όσα άτομα αυτή την εποχή νηστεύουν». Το συγκεκριμένο στοιχείο δρα επίσης ενισχυτικά για τα λευκά αιμοσφαίρια, τόνισε η κ. Χασαπίδου.

Σε ό,τι αφορά, δε, τις πρωτεΐνες, «που είναι σημαντικές», όσοι δεν νηστεύουν καλό είναι και στο πλαίσιο της ενίσχυσης του οργανισμού τους «αυτό το διάστημα να καταναλώνουν κρέας, με το οποίο λαμβάνουμε και τον σίδηρο που είναι απαραίτητος για τα ερυθρά αιμοσφαίρια μας», επισημαίνει η κ. Χασαπίδου, προσθέτοντας ότι «ιδιαίτερα στα παιδιά μπορούμε και πρέπει να δίνουμε αυτό το διάστημα κρέας».

Πηγή

ΣΧΟΛΙΑ

Sahiel.gr - Ενημέρωση με άλλο μάτι!

  • Οι θέσεις που παρουσιάζονται στο Sahiel.gr εκφράζουν τον εκάστοτε συγγραφέα και δεν φέρει ευθύνη ο σχεδιαστής του ηλεκτρονικού αυτού χώρου για τις θέσεις τρίτων, και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το Sahiel.gr. Περιλαμβάνει επίσης άρθρα άλλων (εξωτερικών) ειδησεογραφικών πηγών μέσω αναδημοσίευσης και άρθρα από τους αναγνώστες του με στόχο την ενημέρωση. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε στο email: sahielgr@gmail.com  στη συνέχεια, μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, το υλικό θα αφαιρεθεί και δεν θα είναι εφικτή η πρόσβαση στον δικτυακό τόπο.
  • Το Sahiel.gr λειτουργεί σε εθελοντική βάση, μη κερδοσκοπική και έτσι οι δημιουργοί δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη. Όλες οι πληροφορίες και οι συνδέσεις παρέχονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς σκοπούς και μόνο.
Όνομα

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,119,ΑΛΕΒΙΖΑΚΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ,1,ΑΝΤΩΝΗΣ-ΓΡΥΠΑΙΟΣ,122,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,494,ΑΠΟΨΕΙΣ,1502,ΑΡΗΣ,177,ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ,564,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,768,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,127,ΒΑΛΚΑΝΙΑ,214,ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,529,ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ,48,ΔΗΜΗΤΡΗ-ΝΙΚΟΓΛΟΥ,36,ΔΙΑΣΤΗΜΑ,660,ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΕΛΗΝΗ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ,1313,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΔΙΕΘΝΗ,4843,ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ,33,ΕΘΝΙΚΑ,1605,ΕΛΛΑΔΑ,2704,ΕΜΒΟΛΙΑ,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,325,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1053,ΕΣΕΙΣ,510,ΗΛΙΟΣ,106,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,315,ΙΣΤΟΡΙΑ,3,ΚΑΙΡΟΣ,101,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,140,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,2416,ΚΥΠΡΟΣ,268,ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΚΟΥΜΑΚΗΣ,59,ΜΙΧΑΛΗ-ΙΓΝΑΤΙΟΥ,2,ΜΥΘΟΙ,154,ΜΥΣΤΗΡΙΑ,625,ΝΑΣΑ,491,ΝΕΑ ΤΑΞΗ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,1,ΝΕΑ-ΤΑΞΗ,660,ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ,12,ΝΙΚΟΣ-ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ,79,ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ,443,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1787,ΟΜΗΡΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,28,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,625,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ,275,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,2,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,1254,ΠΛΑΝΗΤΕΣ,313,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2311,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,160,ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ,4021,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,188,ΣΕΛΗΝΗ,84,ΣΠΥΡΟΣ-ΠΡΙΦΤΗΣ,149,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,1148,ΤΑΞΙΔΙΑ-ΣΤΟ-ΧΡΟΝΟ,51,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,1158,ΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΑΣ,35,ΤΟΥΡΚΙΑ,630,ΥΓΕΙΑ,2376,ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ,92,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,693,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,61,KON-MAR,1,LIFESTYLE,332,UFO,218,VIDEO,2990,
ltr
item
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!: Πρακτικές συμβουλές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος
Πρακτικές συμβουλές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος
Πρακτικές συμβουλές ενίσχυσης του ανοσοποιητικού μας συστήματος, μέσα σε αυτές τις νέες, πρωτόγνωρες για τη δημόσια υγεία συνθήκες που
https://1.bp.blogspot.com/-MO46fL6CA5E/XnC_K1hGWZI/AAAAAAAB8e4/LTDur2_PGUEaCbL7xDgngstm8NEnAnMeQCLcBGAsYHQ/s640/praktikes-symvoyles-enischysis-toy-an.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-MO46fL6CA5E/XnC_K1hGWZI/AAAAAAAB8e4/LTDur2_PGUEaCbL7xDgngstm8NEnAnMeQCLcBGAsYHQ/s72-c/praktikes-symvoyles-enischysis-toy-an.jpg
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!
https://www.sahiel.gr/2020/03/praktikes-symvoyles-enischysis-toy-an.html
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/2020/03/praktikes-symvoyles-enischysis-toy-an.html
true
6519061846400829948
UTF-8
Φόρτωση όλων των μηνυμάτων Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις ΔΙΑΒΑΣΤΕ [...] Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγράφω Ανάρτηση απο ΑΡΧΙΚΗ ΓΥΡΙΣΤΕ ΣΕΛΙΔΑ... ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ... ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σαββάτο Κυρ Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 πριν από ένα λεπτό $$1$$ minutes ago 1 πριν από μία ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Ακολουθούν Follow Το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο IS LOCKED STEP 1: Μοιραστείτε το σε ένα κοινωνικό δίκτυο STEP 2: Κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο κοινωνικό σας δίκτυο Αντιγραφή όλων των κωδικών Επιλέξτε Όλο τον Κώδικα Όλοι οι κωδικοί αντιγράφηκαν στο πρόχειρο σας Δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των κωδικών / κειμένων, πατήστε [CTRL] + [C] (ή CMD + C με Mac) για αντιγραφή Πίνακας Περιεχομένων