$type=sticky$rm=0$va=0$count=4$va=0$show=home

Μην καις άλλες θερμίδες!

Πάρης Παπαχρήστος, Διαιτολόγος Διατροφολόγος στην Αθήνα , M.Sc. Το περιεχόμενο αυτού του άρθρου αφορά την άσκηση και ίσως σε εκπλήξει


Πάρης Παπαχρήστος, Διαιτολόγος Διατροφολόγος στην Αθήνα , M.Sc.

Το περιεχόμενο αυτού του άρθρου αφορά την άσκηση και ίσως σε εκπλήξει!

“Η καύση θερμίδων δεν είναι το κύριο όφελος της άσκησης, ούτε πρέπει να είναι
ο πρωταρχικός στόχος σου.”

Πώς είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Αφού αυτό είναι το βασικό μήνυμα κάθε
περιοδικού υγείας και κάθε gadget γυμναστικής όπως οι βηματομετρητές, τα
έξυπνα ρολόγια κ.α. Το ίδιο συμβαίνει και με τους εξοπλισμούς των
γυμναστηρίων - όπως ο διάδρομος και το ποδήλατο- σου μετράνε τις θερμίδες
που έκαψες στη διάρκεια της άσκησης.

Για παράδειγμα:
- Στα περιοδικά υγείας θα δεις στήλες που σου λένε πόση άσκηση απαιτείται για
να κάψεις ένα ντόνατ ή ένα σουβλάκι.
- Ο cardio εξοπλισμός του γυμναστηρίου και τα sport gadgets, παρουσιάζονται
ως ιδανικές λύσεις στο να κάψεις γρήγορα πολλές θερμίδες.

Πόσοι διάδρομοι που αγοράστηκαν για καλύτερη διαχείριση βάρους, τις
περισσότερες φορές έχουν μετατραπεί σε κρεμάστες;

Και στο γραφείο πολλές φορές ακούω την ερώτηση ποια άσκηση θα με
βοηθήσω να κάψω περισσότερες θερμίδες και λίπος; Κι εξηγώ ότι η
διατροφή που δίνω περίπου αντιστοιχεί σε θερμίδες όσο μια 3ώρη καλή
καθημερινή προπόνηση. Βλέπεις, επομένως, ότι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης,
όσον αφορά τις θερμίδες και τον ρόλο αδυνατίσματος, μεταξύ της διατροφής
και της άσκησης...

Άλλαξε τρόπο σκέψης

Όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος μιας νοοτροπίας που επιφέρει η δίαιτα σε
έναν διαιτώμενο! Και πιο συγκεκριμένα, η ύπαρξη της σκέψης ότι πρέπει να
αντισταθμίσεις τις «κακές» επιλογές φαγητού με «καλές» συμπεριφορές όπως η
άσκηση.

Για ποιο λόγο είναι καλό να γυμνάζεσαι;

Η άσκηση έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία σου, τα οποία δεν συνδέονται με
τις θερμίδες που δαπανώνται! Πιο αναλυτικά, η άσκηση:

1. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
2. Αυξάνει και βοηθάει στη διατήρηση της μυϊκής δύναμης, της οστικής
πυκνότητας, της ευλυγισίας και της ισορροπίας.
3. Μειώνει το άγχος και βελτιώνει τον ύπνο.
4. Μπορεί να μειώσει τον χρόνιο πόνο, να ενισχύσει τη σεξουαλική ζωή και
συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης.
5. Συμβάλλει στη διαχείριση υπογλυκαιμιών, καθώς μέσω της άσκησης ο
οργανισμός διαχειρίζεται τη γλυκόζη καλύτερα.

Ποια άσκηση να επιλέξεις;

Όλα αυτά τα οφέλη (και περισσότερα) αποτελούν μέρος ενός φυσιολογικού
τρόπου ζωής. Γι' αυτό και σε παροτρύνω να έχεις σταθερά την άσκηση στη ζωή
σου. Ωστόσο, άσκηση δεν σημαίνει απαραίτητα είκοσι, τριάντα ή εξήντα λεπτά
στο γυμναστήριο ή ένα γιόγκα βίντεο στο σαλόνι σου... Δοκίμασε διαφορετικά
είδη ασκήσεων όπως ο χορός, το κολύμπι κα. Επίλεξε αυτή την άσκηση που
ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου σώμα, τις δικές σου ανάγκες και τη δική σου
καθημερινότητα.

Θυμήσου, ακόμη, ότι το ανθρώπινο σώμα σχεδιάστηκε για να κινείται. Όσο
συμβαίνει αυτό μπορεί πραγματικά να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής σου,
καθώς επίσης να σε βοηθήσει με τον στόχο βάρους σου μακροπρόθεσμα.

Πρόσθεσε κάποια κίνηση στη μέρα σου σήμερα κιόλας!

Πηγή: diaitologos.com

ΣΧΟΛΙΑ

Sahiel.gr - Ενημέρωση με άλλο μάτι!

  • Οι θέσεις που παρουσιάζονται στο Sahiel.gr εκφράζουν τον εκάστοτε συγγραφέα και δεν φέρει ευθύνη ο σχεδιαστής του ηλεκτρονικού αυτού χώρου για τις θέσεις τρίτων, και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το Sahiel.gr. Περιλαμβάνει επίσης άρθρα άλλων (εξωτερικών) ειδησεογραφικών πηγών μέσω αναδημοσίευσης και άρθρα από τους αναγνώστες του με στόχο την ενημέρωση. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε στο email: sahielgr@gmail.com  στη συνέχεια, μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, το υλικό θα αφαιρεθεί και δεν θα είναι εφικτή η πρόσβαση στον δικτυακό τόπο.
  • Το Sahiel.gr λειτουργεί σε εθελοντική βάση, μη κερδοσκοπική και έτσι οι δημιουργοί δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη. Όλες οι πληροφορίες και οι συνδέσεις παρέχονται αποκλειστικά για ενημερωτικούς σκοπούς και μόνο.
Όνομα

ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,119,ΑΛΕΒΙΖΑΚΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ,1,ΑΝΤΩΝΗΣ-ΓΡΥΠΑΙΟΣ,120,ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ,481,ΑΠΟΨΕΙΣ,1471,ΑΡΗΣ,176,ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ,560,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,767,ΑΣΦΑΛΕΙΑ,126,ΒΑΛΚΑΝΙΑ,210,ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,498,ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ,47,ΔΗΜΗΤΡΗ-ΝΙΚΟΓΛΟΥ,36,ΔΙΑΣΤΗΜΑ,656,ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΣΕΛΗΝΗ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ,1313,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ,2,ΔΙΑΦΟΡΑ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΔΙΕΘΝΗ,4808,ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ,33,ΕΘΝΙΚΑ,1584,ΕΛΛΑΔΑ,2690,ΕΜΒΟΛΙΑ,2,ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,323,ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1048,ΕΣΕΙΣ,510,ΗΛΙΟΣ,106,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,312,ΙΣΤΟΡΙΑ,3,ΚΑΙΡΟΣ,96,ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ,137,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,2390,ΚΥΠΡΟΣ,267,ΛΕΩΝΙΔΑΣ-ΚΟΥΜΑΚΗΣ,59,ΜΙΧΑΛΗ-ΙΓΝΑΤΙΟΥ,2,ΜΥΘΟΙ,154,ΜΥΣΤΗΡΙΑ,622,ΝΑΣΑ,488,ΝΕΑ ΤΑΞΗ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ,1,ΝΕΑ-ΤΑΞΗ,655,ΝΙΚΟΣ-ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ,12,ΝΙΚΟΣ-ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ,79,ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ,442,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1774,ΟΜΗΡΟΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ,28,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,623,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ,274,ΠΑΡΑΦΥΣΙΚΑ-ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,2,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,1248,ΠΛΑΝΗΤΕΣ,309,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2272,ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,159,ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ,3974,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,187,ΣΕΛΗΝΗ,84,ΣΠΥΡΟΣ-ΠΡΙΦΤΗΣ,149,ΣΥΝΟΜΩΣΙΕΣ,1145,ΤΑΞΙΔΙΑ-ΣΤΟ-ΧΡΟΝΟ,51,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,1150,ΤΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ-ΜΑΣ,35,ΤΟΥΡΚΙΑ,593,ΥΓΕΙΑ,2356,ΦΩΤΕΙΝΗ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ,92,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,693,ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ,60,KON-MAR,1,LIFESTYLE,332,UFO,217,VIDEO,2978,
ltr
item
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!: Μην καις άλλες θερμίδες!
Μην καις άλλες θερμίδες!
Πάρης Παπαχρήστος, Διαιτολόγος Διατροφολόγος στην Αθήνα , M.Sc. Το περιεχόμενο αυτού του άρθρου αφορά την άσκηση και ίσως σε εκπλήξει
https://1.bp.blogspot.com/-sS7tDyiK1_4/XyG5weN0n-I/AAAAAAACBQ0/qnGhntf2hbwRJRVpoMu05sXHvBy4pnX-ACLcBGAsYHQ/s640/mhn-kais-alles-thermides.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-sS7tDyiK1_4/XyG5weN0n-I/AAAAAAACBQ0/qnGhntf2hbwRJRVpoMu05sXHvBy4pnX-ACLcBGAsYHQ/s72-c/mhn-kais-alles-thermides.jpg
SAHIEL - Ενημέρωση με άλλο μάτι!
https://www.sahiel.gr/2020/07/min-kais-alles-thermides.html
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/
https://www.sahiel.gr/2020/07/min-kais-alles-thermides.html
true
6519061846400829948
UTF-8
Φόρτωση όλων των μηνυμάτων Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις ΔΙΑΒΑΣΤΕ [...] Απάντηση Ακύρωση απάντησης Διαγράφω Ανάρτηση απο ΑΡΧΙΚΗ ΓΥΡΙΣΤΕ ΣΕΛΙΔΑ... ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ... ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Δεν βρέθηκε καμία αντιστοιχία ανάρτησης με το αίτημά σας Πίσω στην Αρχική Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σαββάτο Κυρ Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σαβ Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος Ιαν Φεβ Μαρ Απρ Μάιος Ιουν Ιουλ Αυγ Σεπ Οκτ Νοε Δεκ μόλις τώρα 1 πριν από ένα λεπτό $$1$$ minutes ago 1 πριν από μία ώρα $$1$$ hours ago Εχθές $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago περισσότερο από 5 εβδομάδες πριν Ακολουθούν Follow Το περιεχόμενο είναι κλειδωμένο IS LOCKED STEP 1: Μοιραστείτε το σε ένα κοινωνικό δίκτυο STEP 2: Κάντε κλικ στο σύνδεσμο στο κοινωνικό σας δίκτυο Αντιγραφή όλων των κωδικών Επιλέξτε Όλο τον Κώδικα Όλοι οι κωδικοί αντιγράφηκαν στο πρόχειρο σας Δεν είναι δυνατή η αντιγραφή των κωδικών / κειμένων, πατήστε [CTRL] + [C] (ή CMD + C με Mac) για αντιγραφή Πίνακας Περιεχομένων